Felhívás

Régi Várad blog "Fotók,képeslapok a régi Váradról" Facebook album fotóit használja fel forrás megjelöléssel.Írja meg véleményét a facebook.com-ra,vagy az egyvaradi@gmail.com -ra !
Sok román ajkú váradi szeretné olvasni a szöveget az anyanyelvén,mely részben elérhetővé válik' '

Köszönet mindenkinek '


2017. február 20., hétfő

Villamos a Török Ignác/Progresului (ma Sf.Apostol Andrei) utcán

Egy Váradi fényképe. 
Ma sem maradunk villamosos kép nélkül ! Nagy István fotója a Török Ignác/Progresului (ma Sf.Apostol Andrei) utcán.Forrás : Nagyvárad szeretett városunk Facebook
Megnézhető : facebook.com/EgyVaradi 

Hozzászólások 

Itt nottem fel a furdovel szembe

1986 ota ebbe az utcaba lakom 

Én a Budai Nagy Antal utcán laktam, ott jártunk el a Genetai kocsma előtt és a Al. Moghiorosnak hivták még a licit, ahol 1973-ban érettségiztem, végül a levelezőn.

Ott jart az otos villamos is es ahol most van a pProfi ott fordult meg

Kitérő volt még az Ifjúsági klub elött

Én meg a Genetai kocsma házában laktam ott volt az utolsó előtti megállója és ezzel járam a Alex Mogyorós közép suliba/Ady/

Progresului 9 szàm alatt laktam.

Emlekszunk meg a "kiterokre"? Rengeteget kellett varni neha, mig jott a villamos. Volt ilyen kitero a szihaz hata mogott es a Progresului (Torok Ignac) utca Kozfurdo elotti kis parknal is.

Ezebben az utcaban volt a nagyszulem szep kis haza, az 56 szam alatt. Ma egy 10 emeletes blokk van a helyen.

A hatterben a regi posta es a textil uzlet          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése